Att ställa ut på en mässa är alltid varumärkesbyggande. Allt vi säger och gör på mässan påverkar bilden av oss. Att ställa ut på en mässa och inte ha en genomtänkt strategi är ingen god idé oavsett målen med sitt mässdeltagande.
För att maximera dina chanser att lyckas som utställare krävs enligt vår modell det här:
1. Ett systematiskt arbete där monteragerandet styrs av målen och mässtrategin
2. Hårt arbete
3. Göra sig värd att kommas ihåg – stick ut!
Nästa vecka har vi två kurstillfällen, ett i Stockholm o ett i Göteborg. Kurserna vänder sig till dig som ansvarar för ditt företags mässdeltagande och går igenom just detta.
Om du är intresserad av att veta mer finns ytterligare info på vår hemsida, www.massguru.se
/Ulrika
onsdag 27 maj 2009
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar