fredag 30 oktober 2009

Känna sig viktig

Jag besöker en massa mässor, allt från frisörmässor till processteknik. Av alla dessa besök har jag aldrig fått något mail eller telefonsamtal från något företag efter mässan för att tacka för mitt besök eller följa upp om jag var intresserad av något de visade på mässan... fram tills nu! Efter att jag besökte Scanpack i Göteborg har två företag hört av sig för att kolla om jag vill ha mer information. Innerst inne vet jag ju att de skickar dessa mail eller brev till fler än mig men det spelar ingen roll... jag känner mig ändå sedd och viktig. Så mycket bra där Scanpackutställare!

Till alla er utställare, gör er själva tjänsten att höra av er till de som kom till er monter eller i alla fall de viktigaste... det fungerar och skapar bra med good will!

Trevlig helg
Ellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar