fredag 23 oktober 2009

Det lönar sig att besöka en mässa

I samband med att jag besökte Elmia Fastighet så passade jag på att delta i en tävling i företaget eGains monter. Tävlingen gick ut på att gissa hur många askar med en av eGains produkter som man lagt ner i en stor glasbehållare. Den som hade den bästa gissningen per dag vann den dagens pris. Senare på kvällen ringde eGains representant och berättade att jag vunnit dagens tävling. Priset var en stor korg med Glenn Strömbergs senaste kokbok plus ett antal av de matprodukter som säljs i hans namn. Priset kunde jag hämta ut dagen efter.

En stor eloge till egain för en tävling som:
1. Hade en viss koppling till deras produkter
2. Hanterades snyggt av deras personal. Både i deras monter och efteråt när man meddelade vem som vunnit.
3. Ett genomtänkt pris (enhetligt med Strömberg och hans produkter)

Att det sedan var jag som vann gjorde inte det hela sämre:)

Tack

Mikael

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar